Akcja konsumencka marki Żywiec
Marka Żywiec wystartowała z nową kampanią poświęconą regionowi śląskiemu pt. “Otwarcie po śląsku”.
W projekcie przedsiębiorcy sięgają po lokalną gwarę, bawiąc się słowem. Kampania powstała we współpracy ze stowarzyszeniem Pro Loquela Silesiana Towarzystwo Kultywowania i Promowania Śląskiej Mowy.
Marka Żywiec w kreatywny sposób przypomina, że Śląsk ma swoją lokalną gwarę. W ramach akcji w 13 śląskich miastach marka Żywiec sponsoruje Internet w 33 autobusach komunikacji miejskiej (m.in. w Katowicach, Bytomiu, Zabrzu czy Gliwicach). Projekt obejmuje również kampanię digital oraz media społecznościowe. Na fanów marki Żywiec na Facebooku czeka konkurs, w którym za zadanie trzeba będzie przetłumaczyć słowa z nowomowy internetowej na gwarę śląską
Materiały z akcji znajdziecie w sklepach w całym regionie śląskim. Kampania outdoor obejmuje nośniki billobardy, citilighty, frontlighty, siatki oraz bankomaty.
Przeczytaj także

Wyskakane zakończenie ferii – Zimowy Festiwal Dmuchańców w Żywcu
25.02.2025 18:39
Beskidzki Klub Biznesu – Twoja Przepustka do Świata Możliwości!
25.02.2025 16:58
Zamówienia na pączki z Restauracji 3 Poziomki na Tłusty Czwartek
21.02.2025 18:21
Zapraszamy do Parku Fantazja w Andrychowie w okresie ferii zimowych!
30.01.2025 10:47
Kraina Radości Active & Fun – wielka frajda dla najmłodszych!
03.12.2024 18:30