Magazyn

Jeżeli wybierasz pozycjonowanie stron internetowych, głównym celem Twojego przedsiębiorstwa powinno być znalezienie się na pierwszej stronie niezwykle prestiżowej listy SERP. Wyszukiwarka Google każdemu Klientowi prezentuje setki wyników pasujących do konkretnych słów kluczowych, ale tylko kilka z nich liczy się w walce o wzbudzenie potencjalnego zainteresowania ofertą. Niemal wszystkie znajdują się w pierwszej dziesiątce zestawienia. Jak tam trafić oraz jak dokładnie może wyglądać lista SERP dla Twoich fraz? Odpowiadamy na popularne pytania związane z SEO.

Pozycjonowanie stron pozwoli Ci spełniać nawet najbardziej skryte mrzonki

Pierwsza strona z wynikami wyszukiwania dla wielu właścicieli firm jest bez dwóch zdań największym marzeniem marketingowym. I nie można się temu dziwić, ponieważ wyszukiwarka Google stanowi niezwykle nowoczesne narzędzie reklamowe, które pozwala osiągnąć gigantyczny sukces w dowolnej branży. Wystarczy skorzystać z wiedzy i umiejętności doświadczonych SEO specjalistów, takich jak chociażby https://www.afterweb.pl . Ich zadaniem będzie wprowadzenie Twojej marki na salony, jeżeli chodzi o świat marketingu sieciowego. Profesjonalnie wykonywane pozycjonowanie stron skupia się przede wszystkim na kilku najważniejszych czynnikach. Mowa tutaj o poprawie jakości oceny portalu firmowego przez roboty Google oraz o dotarciu na najbardziej atrakcyjne pod względem klikalności lokaty w zestawieniu tworzonym przez amerykańskiego giganta. Pierwsza strona SERP kryje za sobą kilka tajemnic, a my pomożemy Ci w ich rozszyfrowaniu. Bądź ekspertem w kwestii nowoczesnej reklamy firm!

Szczegółowo omawiamy budowę pierwszej strony z wynikami Google

Mało kto wie, że najbardziej pożądana przez przedsiębiorców strona z wynikami wyszukiwania prezentuje zaledwie dziesięć propozycji organicznych oraz kilka linków płatnych, które uzyskiwane są poprzez specjalny kanał Google Ads. Miejsce dodatkowych propozycji, oznaczonych napisem reklama, może być zmienne. Przeważnie pojawiają się one na samej górze bądź na dole listy SERP. Co więcej, Google może zaprezentować również mapkę – w przypadku lokalnego wyszukiwania, chociażby na miasto Bydgoszcz czy nawet zdjęcia produktowe – dla przedsiębiorców korzystających z usługi Google Ads Shopping.

Słowa kluczowe, czyli fundament pozycjonowania. To one decydują o liście!

Aby znaleźć się w czołówce rankingu pierwszej strony listy SERP, należy dobrze selekcjonować frazy kluczowe. Zestawienie prezentuje bowiem najlepiej dopasowane odpowiedzi pod konkretne pytanie internauty. Jeśli w oknie wyszukiwarki wpisze on „salon fryzjerski Bydgoszcz” na ekranie zostanie przedstawiona lista wyników, zawierających wyłącznie takie miejsca usługowe w lokacji wskazanej przez użytkownika. To dlatego regionalne SEO cieszy się tak dużą popularnością.