Ruszyła nowa kampania społeczna pt. "Wyloguj się do życia...a robi się to tak!". Celem kampanii jest zwiększenie świadomości społecznej odnośnie rosnącego uzależnienia od przebywania w sieci internetowej.
Cyberprzestrzeń nierzadko porównywana jest do krainy idealnej, gdzie spełniają się marzenia, odbywa się projekcja idealizmu i niezadowolenia. Poznanie kogoś w życiu realnym jest czasochłonne, współcześni ludzie lubią drogi na skróty. Internet jest jak scena w teatrze, każdy może odegrać własną rolę i kreować siebie na nowo. W Internecie ważniejsze od "bycia" jest "wydawanie się". W obecnym czasie przy dobie smartfonów i przenośnych urządzeń ludzie nabyli potrzebę ciągłego sprawdzania swoim znajomych, przeglądania tablic na portalach społecznościowych, porównywania się. Każdy z użytowników internetu korzystającym z portali społecznościowych jest aktorem , który odgrywa własną rolę. To trochę teatr jednego aktora. Teatr ludzi skupionych wyłącznie na sobie. Co zrobić, żeby zacząć żyć w realnym świecie? Co by było gdy choć na jeden dzień zabrakło u wszystkich dostępu do internetu?
Częścią kampanii jest także konkurs skierowany do młodzieży gimnazjalnej oraz licealnej. Zadaniem jest opracowanie autorskiego projektu na pomysł przedstawiający własny sposób na atrakcyjną opcję spędzenia czasu poza siecią, zamiast przesiadywania przed komputerem godzinami bądź używania internetu nawet podczas spotkań towarzystkich.
W kampanii wezmą udział raperzy Ten Typ Mes, Stasiak i Pjus (ambasadorem poprzedniej edycji był Sokół) oraz piłkarze Wojciech Szczęsny i Robert Lewandowski.
Więcej na fanpagu.
Opracowanie: Mała Mi
Źródła: http://www.kampaniespoleczne.pl/kampanie,3373,wylogowac_sie_a_do_czego