Magazyn

Szybki rozwój branży e-commerce spowodował zwiększone zapotrzebowanie na specjalistów. Widoczność w internecie stała się niezbędna dla wielu firm. Klienci coraz częściej wybierają wygodne i szybkie zakupy online. Wzrasta również konkurencja. Każda firma pragnie być atrakcyjna i wybierana przez konsumentów. Kluczowa staje się odpowiednia promocja w internecie i zwiększanie świadomości marki. Działania te wymagają także odpowiedniej optymalizacji stron, do czego niezbędna będzie wiedza i umiejętności techniczne. Dowiedz się jak pozyskać dobrego specjalistę SEO do Twojego zespołu.

 Na co zwrócić uwagę poszukując nowego pracownika?

Rekrutacja kandydatów e-commerce wymaga sprawdzenia ich kompetencji. Przyszły specjalista SEO w Twojej firmie powinien być osobą, która uważnie śledzi zmiany zachodzące w branży. Wymaga to dużej chęci rozwoju i zaangażowania. Konieczna będzie również znajomość narzędzi branżowych, które pozwalają na przykład na skuteczną analizę konkurencji. Są to narzędzia takie jak: Senuto, Ahrefs czy Google Analytics. Należy wiedzieć również, że algorytmy Google charakteryzują się dużą zmiennością. Co oznacza, że raz nabyta wiedza nie będzie aktualna na zawsze. Specjalista SEO musi więc stale poszerzać horyzonty i się rozwijać. Jednak odpowiednia optymalizacja i dobra strategia SEO są dla firmy inwestycją na lata. Stanowią też szansę ogromny rozwój firmy, zwiększenie sprzedaży i wyprzedzenie konkurencji. Jednak czy warto skorzystać usług oferowanych przez agencje?

Czy warto skorzystać z usług agencji rekrutacyjnej?

Coraz większa ilość firm decyduje się na skorzystanie z pomocy specjalistów. Często wiąże się to z oszczędnością nie tylko czasu, ale i środków.Rekrutacja SEO nie musi być żmudnym i długotrwałym procesem, jeśli zajmą się nim profesjonaliści. Jedną z często polecanych firm rekrutacyjnych jest Veritas Recruitment. Jest to agencja butikowa zajmująca się pozyskiwaniem ekspertów e-commerce i digital. Veritas Recruitment sprawdza wiedzę kandydatów już podczas pierwszego etapu rekrutacji. Firma zajmuje się rekrutowaniem specjalistów SEO, SEM, social media i e-commerce. Wąska specjalizacja wiąże się z dokładną znajomością rynku. A to z kolei przekłada się na jakość pozyskiwanych przez firmę talentów. Wybierając nowego członka do zespołu warto więc zaufać doświadczeniu i skorzystać z usług agencji.