Biznes

Marka Żywiec wystartowała z nową kampanią poświęconą regionowi śląskiemu pt. "Otwarcie po śląsku".

W projekcie przedsiębiorcy sięgają po lokalną gwarę, bawiąc się słowem. Kampania powstała we współpracy ze stowarzyszeniem Pro Loquela Silesiana Towarzystwo Kultywowania i Promowania Śląskiej Mowy.

Marka Żywiec w kreatywny sposób przypomina, że Śląsk ma swoją lokalną gwarę. W ramach akcji w 13 śląskich miastach marka Żywiec sponsoruje Internet w 33 autobusach komunikacji miejskiej  (m.in. w Katowicach, Bytomiu, Zabrzu czy Gliwicach). Projekt obejmuje również kampanię digital oraz media społecznościowe. Na fanów marki Żywiec na Facebooku czeka konkurs, w którym za zadanie trzeba będzie przetłumaczyć słowa z nowomowy internetowej na gwarę śląską

Materiały z akcji znajdziecie w sklepach w całym regionie śląskim. Kampania outdoor obejmuje nośniki billobardy, citilighty, frontlighty, siatki oraz bankomaty.