Kultura

31 sierpnia w Amfiteatrze Pod Grojcem zabrzmi finałowy koncert Męskiego Grania 2013, którego wyłącznym sponsorem jest marka Żywiec. Na scenie połączą się odmienne wrażliwości i sposoby postrzegania muzyki, gwarantując niezapomniany spektakl. Zagrają m.in. O.S.T.R. z Michałem Urbaniakiem, Hey z zespołem Czesław Śpiewa oraz Kaliber 44, Myslovitz i Mela Koteluk.

Tegoroczna trasa koncertowa była pełna niespodzianek. To jednak nie koniec atrakcji! Na scenie w Żywcu zaproszeni artyści będą śmiało wychodzić poza znane sobie konwencje i łączyć niejednokrotnie przeciwstawne gatunki oraz style. Przed publicznością wystąpią elektryzujące duety dyrektorów artystycznych oraz zaproszonych przez nich gości. Zagrają O.S.T.R. z legendą jazzu – Michałem Urbaniakiem oraz niezwykle oryginalna kapela Czesław Śpiewa z Katarzyną Nosowską i formacją Hey.

Zabrzmi hip-hop w najlepszym wydaniu grany przez ikonę gatunku – Kaliber 44 oraz grupę Modulators i beatboxera Zoraka. W Żywcu pojawi się także legenda polskiej muzyki w nowej odsłonie – Myslovitz, kojąca Mela Koteluk oraz kształtujący od lat polską scenę muzyczną zespół Hey. Zaprezentuje się zwycięzca Nowego Męskiego Grania – The Sunlit Earth. Na zakończenie koncertu dla publiczności zagra również Small Synth Orchestra – dowodzony przez Andrzeja Smolika projekt, który powstał specjalnie na Męskie Granie.

 

Czesła Śpiewa_fot._Katarzyna Widmańska

Siłę muzyki płynącą ze sceny dopełni multimedialna strona projektu. Dzięki niej wszystko, co będzie działo się na scenie, zyska szerszy wymiar i stworzy oszałamiający spektakl. Aby osiągnąć

jak najlepszy efekt, specjalnie na potrzeby trasy koncertowej sprowadzony został do Polski czarny ekran. Jest on stałym elementem sceny, dzięki któremu wizualizacje i światła towarzyszące koncertom zyskują większą wyrazistość i głębię.

„Tegoroczna trasa Męskiego Grania była fantastyczna. Jesteśmy przekonani, że także finałowy koncert w Żywcu na długo pozostanie w pamięci wszystkich obecnych – szczególnie, że atmosfera w Amfiteatrze Pod Grojcem zawsze jest gorąca” – mówi Marcin Filipiak, kierownik marki Żywiec.

Dodatkowo, wszyscy goście będą mogli odpoczywać w specjalnej strefie Żywca znajdującej się

w designerskich kontenerach. W trosce o środowisko piwo Żywiec będzie serwowane w kubkach zwrotnych. Na koncercie prowadzona będzie akcja „18+” promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu i sprzedaż piwa wyłącznie osobom pełnoletnim.

 

 

Wyłącznym sponsorem Męskiego Grania 2013 jest marka Żywiec.

Więcej o Męskim Graniu na www.meskiegranie.pl.

Żywiec to jedna z największych marek w segmencie Premium w Polsce. O silnej pozycji Żywca decydują najwyższa jakość podkreślana w każdym obszarze prowadzonych działań i przywiązanie do tradycyjnej receptury – Żywiec powstaje wyłącznie z 3 składników: słodu jęczmiennego, chmielu i krystalicznie czystej górskiej wody. Piwo Żywiec jest warzone od zawsze tylko w jednym miejscu na świecie – Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu. W 2006 roku

w hołdzie Żywcowi powstało muzeum, którego podwoje corocznie odwiedza ponad 100 tys. gości. Żywiec sponsoruje szereg przedsięwzięć artystycznych, m.in. cieszącą się olbrzymim zainteresowaniem trasę koncertową Męskie Granie. Symbol piwa, tzw. tańcząca para, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i zarazem najbardziej wartościowych znaków firmowych na polskim rynku.

Źródło: Męskie Granie 2013