Kultura

 Męskie Granie, którego głównym sponsorem jest marka Żywiec, już wkrótce udowodni, że apetyt na dobrą muzykę może nieustannie rosnąć. 10 czerwca podczas premiery tegorocznej edycji wydarzenia publiczność pozna pierwsze szczegóły dotyczące projektu i przekona się,  że polska muzyka pełna jest twórczego napięcia. Wcześniej internauci będą mogli wziąć udział w konkursie Nowe Męskie Granie i zdecydować, którzy z początkujących artystów wystąpią podczas tegorocznej trasy koncertowej. Głosowanie rozpoczyna się już 25 maja.

 Męskie Granie w bardzo krótkim czasie stało się jednym z ważniejszych wydarzeń muzycznych w kraju. Od samego początku wspiera polskich artystów i udowadnia, że rodzima muzyka ma do zaoferowania prawdziwe bogactwo dźwięków, jest odważna, a tworzący ją artyści chętnie eksperymentują i śmiało kroczą wyznaczonymi przez siebie drogami. Niezależność, brawura, konsekwencja, apetyt na więcej i ciągły rozwój są ich wyróżnikami.

 Ważnym elementem projektu jest wspieranie artystów początkujących lub nieznanych dotąd szerokiej publiczności. Marka Żywiec zaprosiła do udziału w konkursie Nowe Męskie Granie zespoły oraz wokalistów z ogromnym potencjałem i mogących już wkrótce wyznaczać nowe trendy w polskiej muzyce. Zwycięzcy rywalizacji wystąpią podczas trasy koncertowej. Konkurs rozpoczyna się już 25 maja i zakończy się 13 lipca. Na swoich faworytów można głosować na profilu wydarzenia na Facebooku Męskie Granie 2013 logo