W gminie Gilowice powstała nowa aplikacja EcoHarmonogram.
Będzie dostępna dla mieszkańców w pełnym zakresie od 01.01.2023r (dotychczas działająca aplikacja Moje odpady – harmonogram odbioru będzie aktywna do 31.12.2022r.)
Na chwilę obecną aplikacja jest już dostępna w wersji testowej, może zawierać drobne błędy informacyjne.
Aplikacja jest w bezpłatna, do pobrania w Sklep Google Play lub App Store.
Oprócz aktualnego harmonogramu odbioru odpadów komunalnych aplikacja posiada funkcje informacyjno-edukacyjne dotyczące prawidłowej segregacji i selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, przypomina o zbliżających się terminach płatności oraz umożliwia przesyłanie bieżących komunikatów i informacji ogólnych z terenu Gminy.
Aplikacja jest kompatybilna z posiadaną kartą PSZOK, gdzie można na bieżąco śledzić ilości oddawanych odpadów ze swojej nieruchomości.
Zachęcamy do korzystania z aplikacji. Poniżej link z instruktarzem pobierania i obsługi aplikacji.