Wydarzenia

Marka Żywiec, podobnie jak współcześni Polacy, wciąż ma apetyt na zmiany, co podkreśla m.in. w najnowszej kampanii reklamowej. Wyrazem nieustannej chęci rozwoju jest wprowadzenie na rynek innowacyjnych opakowań oraz szklanki zaprojektowanej przez światowej sławy designera, Janusza Kaniewskiego. Jako jedyna w Europie, puszka Żywca posiada termoaktywny wskaźnik temperatury piwa. Wprowadzenie nowych opakowań jest częścią procesu zmiany identyfikacji wizualnej marki.

Od początku swojego istnienia, marka dba o najwyższą jakość wytwarzanych przez siebie produktów. Żywiec warzony od zawsze przez pełnych pasji piwowarów w Browarze Arcyksiążęcym, założonym ponad 150 lat temu, wciąż zachowuje ten sam niepowtarzalny smak. Jednak marka nie stoi w miejscu. Idąc z duchem czasu, zmienia się razem ze swoimi konsumentami. Podobnie jak współcześni Polacy, jest pełna apetytu na życie, energii i twórczego napięcia, nieustannie chce się rozwijać i szukać nowych, inspirujących rozwiązań.

Żywiec_butelka

Rewolucyjne zmiany rozpoczęły się już w 2011 roku, kiedy na rynek wprowadzona została przełomowa butelka – pierwsza w Polsce zdobiona unikalnymi tłoczeniami butelka zwrotna. Już wtedy wiadomo było, że markę czekają kolejne zmiany, które miały nadać jej współczesny

i dynamiczny charakter.

Najlepsze w sześciu stopniach

Żywiec smakuje najlepiej, gdy jego temperatura nie przekracza sześciu stopni Celsjusza – wówczas najpełniej oddaje swoje walory smakowe i zapachowe. Marka zadbała o to, aby konsumenci zawsze byli pewni, że otwierany przez nich Żywiec będzie świetnie smakował. Nowa puszka jako jedyna

w Europie wyposażona została w termoaktywny wskaźnik reagujący na zmianę temperatury. Kiedy symbol korony habsburskiej widoczny na opakowaniu zmienia kolor na niebieski to znak, że Żywiec jest już idealnie schłodzony. Ten sam wskaźnik widnieje na butelce.

„Chcieliśmy, żeby idealnie schłodzony, a zatem najlepiej smakujący Żywiec, był na wyciągnięcie ręki. Udało się to dzięki wprowadzeniu druku termoaktywnego. Dajemy naszym konsumentom praktyczną wartość, jakiej na polskim rynku do tej pory nie było” – komentuje Marcin Filipiak, manager marki Żywiec.

Żywiec_puszka_przód

Zawsze z najlepszymi

Nowe opakowania to nie jedyna płaszczyzna, na której przejawiają się zmiany. We współpracy

ze światowej sławy designerem, Januszem Kaniewskim, który pracował m.in. dla Ferrari czy Fiata, marka wprowadza niezwykle elegancką i solidną a zarazem wysoce funkcjonalną szklankę. Jest to pierwsze tego typu szkło w Polsce, którego profilowana bryła naturalnie dopasowuje się do dłoni,

a barmanowi ułatwia odpowiednie dostawienie jej do nalewaka pod kątem 45 stopni, koniecznym

do utworzenia idealnej piany. Jej wyjątkowość podkreśla seria tłoczeń przedstawiających najważniejsze dla marki symbole.

Jakość najwyższej próby

Marka unowocześnienia swój wizerunek i nadaje nowym opakowaniom szereg atrybutów podkreślających jej charakter premium. Wyjątkową fakturę puszki uzyskano dzięki wprowadzeniu serii dodatkowych tłoczeń. Zdecydowano się na uproszczenie kolorystyki i wydobycie intensywności z prostych, ale energetycznych zestawień barw marki. Znaczącą zmianą jest wprowadzenie srebra, które podkreśla nowoczesność Żywca. Postawiono na biel, dzięki której nowa puszka może bardziej wyróżnić się na sklepowej półce. Tańcząca para nabrała dynamizmu i współczesnego wyglądu. Nowością na rynku jest także unikalna zawleczka puszki z wyciętą koroną habsburską.

Tradycja w parze z nowoczesnością

O sile Żywca świadczy jego zdolność do czerpania z tradycji i łączenia jej z innowacyjnością

oraz podążaniem za współczesnym konsumentem. Najlepszym przykładem na współistnienie tych dwóch cech jest unikalna zawleczka z wizerunkiem korony habsburskiej – symbolu najwyższej jakości, nadawanego przez dynastię tylko najlepszym produktom. Kolejnym dowodem na tkwiącą

w Żywcu przekorę i energię jest powrót do pierwotnej pisowni przekreślonego Ż. Niewiele jest marek mogących się pochwalić tak wyróżniającą, a jednocześnie tak silnie z nimi kojarzoną pisownią.

Przyjemność picia piwa

Prawdziwa przyjemność picia piwa zaczyna się w momencie jego podania. Kunszt sztuki jego serowania uzupełnia podanie z zaprojektowanych specjalnie dla marki nalewaków, które swoim wyglądem nawiązują do historycznych ceramicznych kolumn i podkreślają jej niepowtarzalny styl. Ponadto, wymienione zostaną wszystkie materiały, dzięki którym kontakt z Żywcem zawsze będzie niezwykłym doznaniem. W pubach czy restauracjach pojawią się setki nowych parasoli, lodówek, barów, szklanek, mebli oraz tac i otwieraczy, które nabiorą wyrazistości, dając konsumentom przyjemność obcowania z piwem premium

Żywiec_szklanka_przód

Autor: K.Hasińska