Oferty sponsorowane

Podczas pierwszego weekendu Łódź Design Festival wręczono statuetki zwycięzcom tegorocznej edycji plebiscytu must have 2022. Wśród laureatów prestiżowej nagrody znalazła się również marka Nobonobo z siedzibą w Łodygowicach, wyróżniona za wyjątkowy projekt Nelsona de Araújo – sofę Margo.

Tegoroczna edycja plebiscytu must have organizowanego przez Łódź Design Festival obfitowała w doskonałe, rodzime produkty – Rada Ekspertów wyróżniła aż 76 projektów najlepiej oddających ducha polskiego designu! Znak must have przyznano m.in. sofie Margo zaprojektowanej przez Nelsona de Araújo dla marki Nobonobo. Wystawę prezentującą laureatów można zobaczyć w rotundzie łódzkiej Manufaktury do 22 maja 2022 roku.

Kolekcja Margo

Zaprojektowana przez Nelsona de Araújo sofa Margo inspirowana jest jesienią w Portugalii i fascynującym pożegnaniem lata.

- Do stworzenia kolekcji Margo zainspirowała mnie jesień w Portugalii – swoimi kolorami, zapachami i atmosferą. Chciałem przekazać całą tę energię i magię w każdym detalu, a jednocześnie stworzyć wygodne, ponadczasowe meble, dzięki którym możemy odpocząć po stresującym dniu w pracy, bądź spędzić czas z ulubioną książką – mówi projektant.  

Symetria, która jest przewodnim motywem kolekcji, tworzy proste, minimalistyczne linie, ubrane jednak w obłe formy inspirowane naturą.  Drewniane podstawy podkreślają detal rzemiosła oraz jakość wykonania. Niskie siedziska zachęcają do wypoczynku, a wygodne oparcia gwarantują komfort i relaks. W skład kolekcji Margo wchodzi sześć modeli: dwie sofy, puf, fotel oraz 2-modułowy zestaw narożny.

O projektancie

Nelson de Araújo ukończył wydział projektowania produktu na uniwersytecie Escola Superior de Tecnologia e Gestão w mieście Viana Do Castelo. Swoją pasję do designu odkrył podczas pobytu we Włoszech, gdzie uczestniczył w programie Erasmus na Università Degli di Palermo. To doświadczenie ukształtowało jego wizję projektowania mebli. Projektant dąży do perfekcji w każdym detalu, inspirują go piękno natury, fotografia i podróże. Swoją mantrę projektową definiuje dwoma słowami – minimalizm i równowaga. Wizja Nelsona doskonale łączy się z misją marki Nobonobo, którą jest tworzenie ponadczasowych, unikalnych i funkcjonalnych produktów do aranżacji wnętrz.

 Więcej informacji na stronie: https://nobonobo.pl/